NovostiObavijest o prijavama na program početničkog solfeggia

Prijava i upis učenika u program Početničkog solfeggia obavljat će se elektronskim putem od 18. do 28. rujna 2023.g. putem poveznice: https://glazbenaivanazajca.sabirnica.hr. 

Poštovani roditelji/skrbnici,

prijava i upis učenika u program Početničkog solfeggia obavljat će se elektronskim putem od 18. do 28. rujna 2023.g. putem poveznice: https://glazbenaivanazajca.sabirnica.hr.

Dobno ograničenje za upis u program – djeca s navršenih 6 godina do 8 godina.

Program će se izvoditi na lokacijama: Matična škola, PO Studentski grad i PO Susedgrad, a prijave će biti moguće unutar naznačenog roka, ali do popunjenja kapaciteta (15 sudionika po lokaciji).

PRIJE UPISA:

  1. molimo pročitati Ugovor o participaciji, primjer Ugovora nalazi se ovdje
  2. plaćanje I. rate participacije može se izvršiti uoči popunjavanja upisnice ili tijekom popunjavanja  – potvrdu o plaćanju potrebno je priložiti/uploadati kao prilog na označenom mjestu u Upisnici, primjer uplatnice nalazi se ovdje

PROCES PRIJAVE:

  1. Na poveznici https://glazbenaivanazajca.sabirnica.hr stvoriti korisnički račun, molimo zapisati ili zapamtiti lozinku jer će sustav prijave služiti u svim godinama školovanja u glazbenoj školi, u pretinac elektronske pošte stići će obavijest o računu;Uputa za stvaranje korisničkog računa i lozinke:
    Kod registracije važno je unijeti ispravnu e-mail adresu, korisničko ime i lozinku.
    Lozinka mora sadržavati velika i mala slova, brojeve i poseban znak te ne smije biti slična korisničkom imenu.Primjer uspješnih lozinki:
    TesKor926!
    Zagmaks531#
  2. Po kreiranju korisničkog računa ući u administrativni portal za glazbene škole;
  3. U aplikaciji na lijevoj strani ekrana pored UPISNICE UČENIKA odabrati  Novi unos;
  4. Redom ispuniti sva obavezna polja;
  5. U statusu prijave odabrati Upis željenog ili alternativnog instrumentaili Upis novog   instrumenta(sve dok nisu podignuti prilozi);
  6. U prilozima priložiti/uploadatipotvrdu o plaćanju I. rate participacije;
  7. Označiti kućice u kojima se prihvaćaju/omogućuju uvjeti prikazani u nastavku i potpis ugovora o participaciji;
  8. Nakon označavanja kućica i prilaganja priloga (potvrde o plaćanju) u statusu prijave odabrati Upisnica predana;
  9. Na kraju upisnice – ukoliko je sve popunjeno i spremno za predaju, odabrati SPREMI; ako želite upisnicu spremiti u trenutnom obliku, doraditi i/ili promijeniti podatke, odabrati Spremi i nastavi uređivati;
  10. Nakon uspješnog spremanja upisnice, s korisničkim računom moguće je ulaziti u administrativni portal i pregledati status upisnice (status bi u trenutku predaje upisnice trebao biti Upisnica predana) te izvršiti ispis dokumenata – u ovoj fazi upisa nije moguće dobiti potvrdu o uspješnom upisu od strane portala ili osoblja Škole;
  11. Status upisnice bit će promijenjen u Upis završennakon što administrativno osoblje pregleda svu dokumentaciju i provjeri uplatu participacije;
  12. Provjera administrativnog odjela trajat će do 27. rujna 2023.g. te će nakon toga svaki prijavitelj dobiti potvrdu u pretinac elektronske pošteo izvršenom uspješnom upisu.

Sva prava pridržana - Osnovna glazbena škola Ivana Zajca - Zagreb

Izrađeno sa Srce by IDEAWeb.