Ljestvica poretka prijamnog ispita u PO Susedgrad i obavijest o upisu u 1. razred osnovne glazbene škole u šk. god. 2024./2025.
ObavijestiLjestvica poretka prijamnih ispita u PO Susedgrad i obavijest o upisu u 1. Razred osnovne glazbene škole u šk. God. 2024./2025.
Poštovani roditelji/skrbnici i učenici,
od srca zahvaljujemo na iskazanom interesu za upis u I. razred naše glazbene škole i čestitamo svima koji su pristupili prijamnom ispitu!
Upisi kandidata koji su položili prijamni ispit obavljat će se elektronskim putem 19. i 20. rujna 2024.g.
Čestitamo SVIM kandidatima na ostvarenim rezultatima i želimo im uspješan glazbeni put!
Upute:
Upisi kandidata koji su položili prijamni ispit obavljat će se elektronskim putem 19. i 20. rujna 2024.g. putem poveznice: https://glazbenaivanazajca.sabirnica.hr.
Upisati se mogu SAMO kandidati čiji se inicijali nalaze iznad crvene crte na popisu ljestvice poretka.
Upise van navedenog roka nismo u mogućnosti prihvatiti te će se smatrati da se odustalo od upisa.
PRIJE UPISA:
- molimo pročitati Ugovor o participaciji, primjer Ugovora nalazi se OVDJE
- plaćanje I. rate participacije može se izvršiti uoči popunjavanja upisnice ili tijekom popunjavanja – potvrdu o plaćanju potrebno je priložiti/uploadati kao prilog na označenom mjestu u Upisnici, primjer uplatnice nalazi se OVDJE
PROCES PRIJAVE:
- Na poveznici https://glazbenaivanazajca.sabirnica.hr sa postojećim korisničkim računom ući u administrativni portal za glazbene škole
- U aplikaciji na lijevoj strani ekrana pored UPISNICE UČENIKA odabrati Novi unos;
- Redom ispuniti sva obavezna polja;
- U statusu prijave odabrati Upis željenog ili alternativnog instrumenta ili Upis novog instrumenta (sve dok nisu podignuti prilozi);
- U prilozima priložiti/uploadati potvrdu o plaćanju I. rate participacije;
- Označiti kućice u kojima se prihvaćaju/omogućuju uvjeti prikazani u nastavku i potpis ugovora o participaciji;
- Nakon označavanja kućica i prilaganja priloga (potvrde o plaćanju) u statusu prijave odabrati Upisnica predana;
- Na kraju upisnice– ukoliko je sve popunjeno i spremno za predaju, odabrati SPREMI; ako želite upisnicu spremiti u trenutnom obliku, doraditi i/ili promijeniti podatke, odabrati Spremi i nastavi uređivati;
- Nakon uspješnog spremanja upisnice, s korisničkim računom moguće je ulaziti u administrativni portal i pregledati status upisnice (status bi u trenutku predaje upisnice trebao biti Upisnica predana) te izvršiti ispis dokumenata – u ovoj fazi upisa nije moguće dobiti potvrdu o uspješnom upisu od strane portala ili osoblja Škole;
- Status upisnice bit će promijenjen u Upis završen nakon što administrativno osoblje pregleda svu dokumentaciju, a sama provjera traje 7 radnih dana od dana upisa te će nakon toga svaki prijavitelj dobiti potvrdu u pretinac elektronske pošte o izvršenom uspješnom upisu u novu školsku godinu.