ObavijestiUpis u više razrede osnovne glazbene škole
29. lipnja 2023. (elektronskim putem)!
Poštovani roditelji/skrbnici,
upis učenika u više razrede obavljat će se elektronskim putem 29. lipnja 2023.g. putem poveznice: https://glazbenaivanazajca.sabirnica.hr.
Upis van navedenog roka nismo u mogućnosti prihvatiti te će se smatrati da se odustalo od upisa. Ukoliko školarina za šk.god. 2022./2023. nije podmirena u cijelosti, upisnica će naknadno biti poništena te upis neće biti valjan.
PRIJE UPISA:
- Molimo pročitati Ugovor o participaciji, primjer Ugovora nalazi se OVDJE
- Plaćanje I. rate participacije može se izvršiti uoči popunjavanja upisnice ili tijekom popunjavanja – potvrdu o plaćanju potrebno je priložiti/uploadati kao prilog na označenom mjestu u Upisnici, primjer uplatnice nalazi se OVDJE
PROCES PRIJAVE:
- Na poveznici https://glazbenaivanazajca.sabirnica.hr stvoriti korisnički račun, molimo zapisati ili zapamtiti lozinku jer će sustav prijave služiti u svim godinama školovanja u glazbenoj školi, u pretinac elektronske pošte stići će obavijest o računu;
- Uputa za stvaranje korisničkog računa i lozinke:
Kod registracije važno je unijeti ispravnu e-mail adresu, korisničko ime i lozinku.
Lozinka mora sadržavati velika i mala slova, brojeve i poseban znak te ne smije biti sličan korisničkom imenu.
Primjer uspješnih lozinki:
TesKor926!
Zagmaks531#
- Uputa za stvaranje korisničkog računa i lozinke:
- Po kreiranju korisničkog računa ući u administrativni portal za glazbene škole;
- U aplikaciji na lijevoj strani ekrana pored UPISNICE UČENIKA odabrati Novi unos;
- Redom ispuniti sva obavezna polja;
- U statusu prijave odabrati Upis željenog ili alternativnog instrumenta ili Upis novog instrumenta (sve dok nisu podignuti prilozi);
- U prilozima priložiti/uploadati potvrdu o plaćanju I. rate participacije;
- Označiti kućice u kojima se prihvaćaju/omogućuju uvjeti prikazani u nastavku i potpis ugovora o participaciji;
- Nakon označavanja kućica i prilaganja priloga (potvrde o plaćanju) u statusu prijave odabrati Upisnica predana;
- Na kraju upisnice – ukoliko je sve popunjeno i spremno za predaju, odabrati SPREMI; ako želite upisnicu spremiti u trenutnom obliku, doraditi i/ili promijeniti podatke, odabrati Spremi i nastavi uređivati;
- Nakon uspješnog spremanja upisnice, s korisničkim računom moguće je ulaziti u administrativni portal i pregledati status upisnice (status bi u trenutku predaje upisnice trebao biti Upisnica predana) te izvršiti ispis dokumenata – u ovoj fazi upisa nije moguće dobiti potvrdu o uspješnom upisu od strane portala ili osoblja Škole;
- Status upisnice bit će promijenjen u Upis završen nakon što administrativno osoblje pregleda svu dokumentaciju i provjeri podmirenje školarine za šk.god. 2022./2023.;
- Provjera administrativnog odjela traje 7 dana od dana upisa te će nakon toga svaki prijavitelj dobiti potvrdu u pretinac elektronske pošte o izvršenom uspješnom upisu u sljedeću školsku godinu.