Upis učenika u više razrede obavljat će se elektronski putem poveznice: https://glazbenaivanazajca.sabirnica.hr. Upis van navedenog roka nismo u mogućnosti prihvatiti te će se smatrati da se odustalo od upisa.
ObavijestiUpis u više razrede osnovne glazbene škole od 28. lipnja do 1. srpnja 2024.g. (elektronskim putem)!
Poštovani roditelji/skrbnici,
upis učenika u više razrede obavljat će se elektronski putem poveznice: https://glazbenaivanazajca.sabirnica.hr.
Upis van navedenog roka nismo u mogućnosti prihvatiti te će se smatrati da se odustalo od upisa. Ukoliko školarina za šk.god. 2023./2024. nije podmirena u cijelosti, upisnica će naknadno biti poništena te upis neće biti valjan.
PRIJE UPISA:
- Molimo pročitati Ugovor o participaciji, primjer Ugovora nalazi se OVDJE
- Plaćanje I. rate participacije može se izvršiti uoči popunjavanja upisnice ili tijekom popunjavanja – potvrdu o plaćanju potrebno je priložiti/uploadati kao prilog na označenom mjestu u upisnici, primjer uplatnice nalazi se OVDJE
- Na poveznici https://glazbenaivanazajca.sabirnica.hr/media/Upute_za_program_Upisi_roditelji_V2.pdf nalaze se tekstualne i vizualne upute.
PROCES PRIJAVE ZA RODITELJE KOJI IMAJU KORISNIČKI RAČUN OD PROŠLE GODINE:
- Na poveznici https://glazbenaivanazajca.sabirnica.hr upisati korisničko ime i lozinku s kojom je izvršena prijava prošle godine, ukoliko su Vam podaci nepoznati ili netočni, možete zatražiti postavljanje nove lozinke.
- Pristupiti administrativnom portalu za glazbene škole;
- U aplikaciji na lijevoj strani otvoriti UPISNICE UČENIKA na uobičajen način;
- Kliknuti na kvačicu pored Upisnice iz prethodne godine;
- Odabrati Kopiraj ove zapise u UPISNICU s novom školskom godinom;
- Kliknuti na Idi;
- Otvorit će se nova Upisnica s trenutnom školskom godinom sustava s mogućnošću mijenjanja zapisa.
PROCES PRIJAVE ZA RODITELJE KOJI PO PRVI PUT STVARAJU KORISNIČKI RAČUN (vrijedi za učenike koji prelaze iz drugih glazbenih škola):
- Na poveznici https://glazbenaivanazajca.sabirnica.hr stvoriti korisnički račun, molimo zapisati ili zapamtiti lozinku jer će sustav prijave služiti u svim godinama školovanja u glazbenoj školi, u pretinac elektronske pošte stići će obavijest o računu;
- Uputa za stvaranje korisničkog računa i lozinke:
Kod registracije važno je unijeti ispravnu e-mail adresu, korisničko ime i lozinku.
Lozinka mora sadržavati velika i mala slova, brojeve i poseban znak te ne smije biti sličan korisničkom imenu. Korisničko ime i lozinka su osjetljivi na Velika i mala slova!Primjer uspješnih lozinki:
TesKor926!
Zagmaks531#
- Uputa za stvaranje korisničkog računa i lozinke:
- Po kreiranju korisničkog računa ući u administrativni portal za glazbene škole;
- U aplikaciji na lijevoj strani ekrana pored UPISNICE UČENIKA odabrati Novi unos;
- Redom ispuniti sva obavezna polja;
- U statusu prijave odabrati Upis željenog ili alternativnog instrumenta ili Upis novog instrumenta (sve dok nisu podignuti prilozi);
- U prilozima priložiti/uploadati potvrdu o plaćanju I. rate participacije;
- Označiti kućice u kojima se prihvaćaju/omogućuju uvjeti prikazani u nastavku i potpis ugovora o participaciji;
- Nakon označavanja kućica i prilaganja priloga (potvrde o plaćanju) u statusu prijave odabrati Upisnica predana;
- Na kraju upisnice– ukoliko je sve popunjeno i spremno za predaju, odabrati SPREMI; ako želite upisnicu spremiti u trenutnom obliku, doraditi i/ili promijeniti podatke, odabrati Spremi i nastavi uređivati;
ZAJEDNIČKO SVIM PRIJAVITELJIMA:
- Korisnički račun i lozinka osjetljivi su na velika i mala slova!
- Nakon uspješnog spremanja upisnice, s korisničkim računom moguće je ulaziti u administrativni portal i pregledati status upisnice (status bi u trenutku predaje upisnice trebao biti Upisnica predana) te izvršiti ispis dokumenata – u ovoj fazi upisa nije moguće dobiti potvrdu o uspješnom upisu od strane portala ili osoblja Škole;
- Status upisnice bit će promijenjen u Upis završen nakon što administrativno osoblje pregleda svu dokumentaciju i provjeri podmirenje školarine za šk.god. 2024./2025.;
- Provjera administrativnog odjela traje 7 radnih dana od dana upisa te će nakon toga svaki prijavitelj dobiti potvrdu u pretinac elektronske pošte o izvršenom uspješnom upisu u sljedeću školsku godinu. Napominjemo kako u tom razdoblju nismo u mogućnosti odgovarati na pojedinačne upite o uspješnoj provedbi upisa.