Upisi u 1. razred osnovne glazbene škole na temelju položenog prijamnog ispita - 2. i 3. lipnja 2025., online!
ObavijestiUPIS NOVIH UČENIKA U I. RAZRED OSNOVNE GLAZBENE ŠKOLE U ŠK.GOD. 2025./2026.
30 svibnja, 2025Autor: OGŠ Ivana Zajca

UPIS NOVIH UČENIKA U I. RAZRED OSNOVNE GLAZBENE ŠKOLE U ŠK.GOD. 2025./2026.
Poštovani roditelji/skrbnici,
upisi kandidata koji su položili prijamni ispit obavljat će se elektronskim putem 2. i 3.lipnja 2024.g. putem poveznice: https://glazbenaivanazajca.sabirnica.hr.
Upise van navedenog roka nismo u mogućnosti prihvatiti te će se smatrati da se odustalo od upisa.
Upisati se mogu SAMO kandidati čije se zaporke nalaze iznad crvene crte na popisu Ljestvice poretka.
PRIJE UPISA:
- molimo pročitati Ugovor o participaciji, primjer Ugovora nalazi se OVDJE
- plaćanje I. rate participacije može se izvršiti uoči popunjavanja upisnice ili tijekom popunjavanja – potvrdu o plaćanju potrebno je priložiti/uploadati kao prilog na označenom mjestu u Upisnici, primjer uplatnice nalazi se OVDJE
PROCES PRIJAVE:
- Na poveznici https://glazbenaivanazajca.sabirnica.hr stvoriti korisnički račun, molimo zapisati ili zapamtiti lozinku jer će sustav prijave služiti u svim godinama školovanja u glazbenoj školi, u pretinac elektronske pošte stići će obavijest o računu
- Uputa za stvaranje korisničkog računa i lozinke:
Kod registracije važno je unijeti ispravnu e-mail adresu, korisničko ime i lozinku.
Lozinka mora sadržavati velika i mala slova, brojeve i poseban znak te ne smije biti sličan korisničkom imenu.
Primjer uspješnih lozinki:
TesKor926!
Zagmaks531#
- Uputa za stvaranje korisničkog računa i lozinke:
- Po kreiranju korisničkog računa ući u administrativni portal za glazbene škole;
- U aplikaciji na lijevoj strani ekrana pored UPISNICE UČENIKA odabrati Novi unos;
- Redom ispuniti sva obavezna polja;
- U rubrici Predmet odabrati instrument na koji je dijete primljeno, alternativni instrument ostaviti prazno;
- Rubriku Učitelj/nastavnik također ostaviti praznu;
- U prilozima priložiti/uploadati potvrdu o plaćanju I. rate participacije;
- Označiti kućice u kojima se prihvaćaju/omogućuju uvjeti prikazani u nastavku i potpis ugovora o participaciji;
- Nakon označavanja kućica i prilaganja priloga (potvrde o plaćanju) u statusu prijave odabrati Upisnica predana;
VAŽNO: Ako želite upisnicu spremiti u trenutnom obliku, doraditi i/ili promijeniti podatke, odabrati Spremi i nastavi uređivati; u statusu prijave ne smije biti odabrano Upisnica predana; nakon odabira opcije Upisnica predana podatke više nećete moći mijenjati - Na kraju upisnice– ukoliko je sve popunjeno i spremno za predaju, odabrati SPREMI;
- Nakon uspješnog spremanja upisnice, s korisničkim računom moguće je ulaziti u administrativni portal i pregledati status upisnice (status bi u trenutku predaje upisnice trebao biti Upisnica predana) te izvršiti ispis dokumenata – u ovoj fazi upisa nije moguće dobiti potvrdu o uspješnom upisu od strane portala ili osoblja Škole;
- Status upisnice bit će promijenjen u Upis završen nakon što administrativno osoblje pregleda svu dokumentaciju, a sama provjera traje 7 radnih dana od dana upisa te će nakon toga svaki prijavitelj dobiti potvrdu u pretinac elektronske pošte o izvršenom uspješnom upisu u novu školsku godinu.